11 Kasım 2013 Pazartesi

İSTANBUL İSTANBUL

         Mart ayında bir yakınımızın  düğün törenine katılmak üzere İstanbul'daydık. Bir yağmur... bir yağmur... Durduramadı ama bizi...  Eeee tabii İstanbul'a gelmişken yapılması gerekenleri yapalım dedik. Valizlerimizi Beşiktaş'ta kalacağımız yere bıraktıktan sonra şehir hatları vapuruna atlayıp karşıya geçtik. Vapurda Mustafa çizilerini aldı ve  martı beslemek için güvertede çıktı. (Vapurda çalışanlardan öğrenmişşş martılar en çok çizi kraker severmişşş)

İSTANBUL



Yavaş yavaş toplandılar.Bana da güzel güzel resimlerini çekmek kaldı. 


İSTANBUL


MARTI

Grisin İstanbul  Güzelsin İstanbul


Kapalıçarşı, Mısır çarşısını dolaştık ama yağmur o kadar hızlandı ki geri dönmek zorunda kaldık

DOLMABAHÇE SAAT KULESİ

Dolmabahçe Sarayının önündeki saat kulesi


İSTANBUL



Akşam arabayla  sahil yolundan İstanbul turu ile devam ettik. Bozkırın bağrından kopup gelmiş kişiler olarak İstanbul'a geldiğimizde hep denizi görmek istiyoruz. (Napalım bu da bizim kaderimiz)

Düğün sabahı Beşiktaş iskelesinden kalkan gezinti tekneleri ile Boğaz Turuna çıktık.

İSTANBUL


Babasının oğlu.... yine martı beslemece

İSTANBUL


İSTANBUL
MARTI 









    İstanbul'a her geldiğimde uğramaya çalıştığım Beşiktaş'ta bulunan Yıldız Porselen'den 6 kişilik pasta takımından aldım. Bayılıyorum ben bu saray takımlarına.... Bize ait olanları yaşatmamız gerekiyor değil mi ama?

    Bir haberde okumuştum.. Devlet kurumları artık  hediyelerini Yıldız Porselenden alacaklarmış.Ülkemizin tanıtılması açısından bence güzel bir karar




YILDIZ PORSELEN


YILDIZ PORSELEN

Veee akşam düğün zamanı





Hira Melis'in elbisesini Park Bravo'dan, ayakkabılarını ve çantasını Nine West'ten aldık. 





Benim elbisemde Park Bravo'dan, ayakkabılarım ve çantamda Nine West'ten idi. Ayakkabılarım o kadar rahatsızdı ki düğünü  ve sonrasını bana zehir etti. Bir daha platform -yüksek topuk ayakkabı ikilisi  asla...



İSTANBUL






İSTANBUL
        Kulenin 2.katı efsanelerine ayrılmış....  3 efsanede resimlerle canlandırılmış.... Yukarıdaki resim en çok bilinen kule efsanenin acıklı hikayesi..





İSTANBUL


Hoşçakal İstanbul......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...