12 Mayıs 2014 Pazartesi

AYKIRI ANNELER GÜNÜ YAZISI



AYKIRI ANNELER GÜNÜ YAZISI


Herkese selamlar....Anneler gününüz kutlu olsun. Blogumda  anneler gününe özel  yazı yazmadım yazmak istemedim. On gün öncesinden başladı anneler günü seremonisi...Benim annem güzel annem şarkıları,dizilerin konusu anneler günü, reklamlar anneler günü odaklı...Hele dün facebook yıkılıyoooo...Bence hiç kimse annesine olan sevgisini ilan etmek zorunda değil...Annelerinde böyle bir beklentisi yok zaten...Anneler özellikle Türk anneleri  mütevazidir. Öp yeter.Sanırsın ki herkes annesine inanılmaz özenli, aralarındaki ilişki laylaylom.....Anneleri olmayan çocukları hiçkimse göz ardı etmemeli...Yüreciği annesinin yokluğunda  her dakika bir cenderenin içinde sıkılan, hayata tutunmaya çalışan, sarılamadığı için içi kan ağlayan, boğazında düğümlenen kelimeleri içinden,  kuru ve soğuk mezar taşlarına annem sana geldim diye  haykırmak zorunda kalan bir yığın çocuk, bir o kadar da anne olmak için yanıp kavrulan, her türlü eziyetli yöntemi deneyip, bir türlü kucağına almak  kısmet olmayan insanlar var çevremizde...40 'lı yaşların başındayken annemi kaybetmek aklıma geldiğinde çıldıracak duruma gelen ben, o çocukların acısını tezahür edemiyorum.Biraz empati lütfen

Anlıyorum ki.......Ateş düştüğü yeri yakarmış

                                                                                Sevgiler



4 yorum:

  1. güzel kalp:)
    herkesin acısı kendine biricik,ama sana sonuna kadar katılıyorum,
    daha neler neler söylenir değil mi,yeter ki insan gibi çarpan kalbin olsun:)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Evet Havvacım, doğru söylüyorsun " herkesin acısı kendine"ymiş....Ne acı....
    Sevgiler güzel yürek

    YanıtlaSil
  3. aynen yazdıklarına katılıyorum. Bu kadar abartı, bu kadar bangır bangır göstermelik sevgi artık öğğ dedirtti. Hele de o göz yaşartan reklamlar "anneciğim buradayım" lafları. şarkılar vs vs. peki hiç annesini tanımayan çocuklar, henüz yeni annesini kaybetmiş yavrular, veya biricik yavrusunu yitirmiş anne buradayım diye ses duyamayacak anneler? Nefret ettim bu abartıdan. Bir an önce geçip gitsin istedim. Bu güne özel abartılı reklam yapan tüm markaları not ettim. Kara listeye aldım. Kimse bana "reklamın iyisi kötüsü olmaz" demesin. Kocaman bilboardlarda kocaman afişlerle kutlama mesajları ve onlara ödenen gereksiz bir sürü para. :(((( Tüm bu güzel görüntülerin altındaki çirkin tabloyu görmek sizin ve bizim gibi bakanlara acı veriyor.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Minelse tüm hafta içim acıdı. Bitse diye bekledim. Reklam reklamda bu kadarı bana fazla geldi. Güzel yorumlarınız sayesinde artık yanlız olmadığımı anladım.Umarım bizim gibi düşünenler çoğalır.Bir sıfırdan fazladır. Sevgiler

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...