4 Haziran 2015 Perşembe

ÇORUM'DAN CEVAP GELDİİİİİİİ......



Selam
 Ben bu bilgi edinmeyi kullanmayı  seviyorum.......Bildiğiniz gibi  iki hafta önce bir köy gezisi yapmak üzere  yola çıkıp balçıklarla, uçurumlarla sınanarak  zar zor köyü bulduğumuzu  TABELA YOK MU TABELA   yazımda anlatmıştım...ve gerekli yerlere bildirdiğimi yazmıştım....İşte Çorum İl Özel İdareden cevap geldi....Takmışlar...Yazıyı bana da bilgilenmem için göndermişler. Memnun oldum..Eksik gördüğümüz her şeyi bildirelim bence arkadaşlar ölmez sağ kalırsanız bayağı işe yarıyor....:))) 
                                                                               Sevgiler








30 yorum:

  1. işte bu kadar!
    örnek kadın,örnek vatandaş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bilinçli bir vatandaş yaklaşımı böyle olmalı yürekten tebrik ederim sizi. Duyarsız kalmayıp, sahip çıkmalıyız güzel yurdumuza ve üzerimize düşeni yapmalıyız. Bananecilikle bir yere varamayız. Bakın sayenizde köy tabelalandı ve sizin yaşadığınız zorlukları diğer insanlar artık yaşamayacak. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banane demekle hiç birşeyi düzeltemiyoruz. Hepimiz taşın altına elimizi koyarsak bazı şeyleri düzeltebiliriz di mi ama.....

      Sil
  3. İşte bu kadar. Ben de olan bitenlerle ilgili sürekli iletişime geçenlerdenim ama maalesef bir çoğundan yanıt alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın vazgeçme...Bu bilgi edinme yasası süper birşey...15 gün içinde sana cevap vermek zorundalar yoksa cezası var haberin olsun....:))))

      Sil
  4. harika bir iş yaptın Sertaç. bilerek ve isteyerek bir çok insanının hayatını kurtardığına inanıyorum. nasıl olsa birileri çıkar yapar diye beklemek yerine hep böyle sorumlu olmamız dileğiyle. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz bilinçli insanlarız eksik gördüğümüz herşeyi düzeltmeye çalışalım..Elimizi taşın altına koyalım...Biri olmazsa bir mutlaka olur diye düşünüyorum. Ayrıca güzel cümlelerin için çok teşekkür ederim....sevgiler

      Sil
    2. İlk yazıyı kaçırmışım önce sonuca bakıp sonra sebebi okumuş oldum. Nasıl mutlu oldum okurken anlatamam. Ama gitmek lazım ki görebilelim, hem eksiklikleri hem sahip olduklarımızı. Bu topraklar bizim demekle olmuyor. Bu coğrafyanın her köşesine adım atmak için fırsatlar yaratmak gerekiyor tıpkı sizin bir pazara bunu sığdırabilmeniz gibi. Alkışlıyorum sizi...

      Sil
    3. Teşekkür ederim.Haklısın her yerine adım atıp, vatanı gönülden sevmemiz lazım...Yoksa bizi ayrıştırmak daha da kolaylaşır....Gezmeyi çok severiz ailecek...Yola çıktığımızda da girmediğimiz sarı levha kalmaz :))) sevgiler

      Sil
  5. Ne yazık ki umursamaz ve benden başkası mı yok yapacak tavırlarımız yüzünden olduğumuz yerde sayıyoruz çoğu zaman. Herkes başkasına bırakırsa bunları kim yapacak diye düşündüğümüz yok.

    Teşekkürler boşvermediğin ve konuyla igilendiğin için. Ne güzel bir örnek oldu bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel cümleler Handan teşekkürler...Haklısın herkes başkasına bırakıyor...Ama başkası yok ki....hepimiz eksikleri bildirelim taşın altına elimizi koyalım....Bir sıfırdan evladır.......

      Sil
  6. Büyük sevap kazandin Sertac...Örnek dayranisin icin kutluyorum..

    YanıtlaSil
  7. Süpersiniz, ben olsam ciddiye alınma diye yazmazdım.
    Bende Bolu da ilgili makamlara yazsam yedi göllerin mesafesi hiç değişmeyen tabalaları bir nebze değişir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddiye almak zorundalar.Ayrıca 15 gün içinde gerekçeleri ile birlikte cevap vermek zorundalar.Deneyin bence...Bolu İl Özel İdaresinin bilgi edinme kısmına internetten başvurun durumu açıklayın bekleyin sevgiler

      Sil
  8. Örnek davranışınızdan dolayı sizi kutlarım. Bir yerde bir yanlış, bir eksik görüldüğünde sadece konuşmak kızmak buğuz etmek yetmiyor. Aynı zamanda icraata da geçirmek gerekiyor. Tıpkı sizin yaptığınız gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen haklısınız icraat önemli...Şu boşvermişlik var ya bunu unutmamız lazım...Bilinçli halk,bilinçli devlet sevgiler :)

      Sil
  9. oleeeey hayat güzel yaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.....Bütün yollara kamera koyulduğunu görebilirmiyim acep?

      Sil
  11. Süpersiniz yaa keşke herkez sizin gibi duyarlı olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim.Hepimiz duyarlı insanlarız ama şu bananecilik yok muuuu bütün suçlu o.....sevgiler

      Sil
  12. Bence de örnek vatandaş, bilinçli vatandaşsın Sertaç'ım...ben genellikle olumlu cevap alamıyorum yahu:( mesela sokağımızda arabalar çok hızlı gidiyor ana cadde gibi!! sıksık kediler (hep de yavru kediler) eziliyor! :( geçen yaz tam 3 yavru kedimiz böyle ezildi kasis koyun diye kaç yere başvurdum :( kapı duvar :( lanet olasıcalar...:( hepsi akp biliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim Müjde'm sağol...Sizin sokağın konusu için küçük bir araştırma yaptım.Sokak sakinlerinden 15-20 imza toplayıp Büyükşehir Belediyesi Trafik Daire Başkanlığına kasis yapılması için bir dilekçeyle beraber başvuracakmışsın.Muhtara da başvurabilirmişsin fakat sonuç alamazsın gibi geliyor bana....(Sana tavsiyem kedileri karıştırma çocuklar için tehlikelerini say sırala...Öptüm Müjdecim...

      Sil
  13. Kutlarım, en azından başkalarına aynı şey olmayacak sizin sayenizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Yanlış gördüklerimizi bildirmeliyiz diye düşünüyorum..bir kişinin bile hayatını değiştirebilsek ne mutlu bize hayat belki o zaman daha güzel olur..sevgilerimle :)

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...