18 Aralık 2015 Cuma

SITKIMI SIYIRANLAR


Konu hakkında hiçbir şey  bilmediği halde biliyormuş gibi davranan cahil-cühela takımından.....

Her konuda bir fikri olanlardan....

Dışarıda adammış gibi gezip, çıkarı olduğu anda ellerini ovuşturan yalakalardan....

Had bildirdiğini sanan gerzeklerden....

Hayatta başarı olarak görülecek hiç bir şey yapmadığı  halde, uzun uzun ayrıntılara girerek bir şey anlattığını sanan illüzyonist müsveddelerinden....

Kendini Ağrı dağının tepesinde görenlerden....

Senden alıp, sana sattığını zannedenlerden....

Sorumsuzlardan....


Yayvan yayvan konuşanlardan

Çok şey bildiği halde konuşmayan-susmayı erdem sanan aydınlardan....

5 dakika önce söylediğin şeyi (neyse işte) evet bende böyle söylemiştim zaten diyerek karşısındakinin zekasını aşağıladığını sanan zihni-sinir gruba dahil insancıklardan....

Doğruyu,yanlışı ayırt edemediği halde, internetten bulduğu her yazıyı doğru kabul edip, direten sığ zekalılardan....

Orta yolu bulmak için hiçbir çaba göstermeyip,İnadım inat g....m iki kanat gezen lüzumsuzlardan.....

Negatif insanlardan......
Sıtkım sıyrılmış durumda.......

Yazıya eklememi istediğiniz davranışlar varsa yazın, yazımı güncelleyeyim... :)))

Doğru insanlar sizi çok seviyorum.....

19 yorum:

  1. Sertaç'ım ne oldu yaaa şimdi hay Allah üzüldüm inan. İnsan arkadaşına yapılan şeyi kendisine yapılmış gibi hissediyor. (Doğrusu da bu zaten)üzme kendini iyisi mi? Ya da olayı anlat, dök içini, rahatla....o kişi de her kimse ders olsun tabii ders almasını biliyorsa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme sen Müjde'm...hepsini yazdım bitti :)))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Ooo evet.... evlere şenlik dedikoducular... kendi hayatlarını görmeyip, başkalarını konuşmaktan çekinmeyenler...

      Sil
  4. Blogumda 2 yazı önce aynı tarzda bir yazı da ben yazdım. Sıkıntılar hep aynı işte....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öf ki ne öf yani... bu insanlarda ki gereksiz özgüven patlamasını anlamıyorum ben...tek değilmişim sevindim bu arada...sevgiler

      Sil
  5. Ohhh içini dökmüşsün ne güzel,ama çoğalıyor sanki bu bahsettiğiniz kişiler çoğalıyor gibi....Ama yine de iyimser olmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespitin çok doğru haklısın...maalesef artıyorlar. Bende bir tespitimi aktarayım burada korkaklar....azıcık üzerlerine gidince yön değiştirveriyorlar. Tek temennim güzel huylu,dürüst,cesur insanlar artsın..

      Sil
  6. Sertaç Cihan ben de rahatladım saydıklarınızı okudukça. Ama bence siz kırıp, dökmeden iki kelimeyle o tipleri hizaya getirirsiniz. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Rabia hanım kırıp, dökmek ne haddime...kendini çokkk akıllı sananlara sözüm...söylediğiniz gibi hallediyorum çoğunu iki kelime ile ama haddini bilmeyen o kadar çok insan var ki....bu yayınımda böyle bir iç dökme yazısı oldu işte benden de size sevgiler :)

      Sil
  7. Bu aralar hangi bloga gitsem içini döken dökene; mevsimsel mi acaba? :))) Al benden de o kadar deyip furyaya katılayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaa gerçekten mevsimsel olmalı.Haklısın.. Kış sendromu olmalı benim ki ama bu tip insanların yazı kışı yok ki :)))

      Sil
  8. ah canım,ben artık suskunlara kısmına geçtim,tavazudan değil,çaresizlikten.zira her kelime yüz olarak geri döneceğine kendi pisliğinde.... diye devam ediyorum.sessiz kalınca suçu kabul ettiğini sanıp bir de özür bekleyen aymazlar var.işte bunlar için Allah'a havale ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce şunu belirtmeliyim ki....profil resmin çok hoş olmuş Havvacım. Susmayacağım.Bu bahsettiğin aymazlar var ya susarsan daha fazla cesaretleniyorlar.Arada bir bunların haddini bildirmek gerekiyor.Susma sen :) sana konuşmak ve yazmak yakışıyor.Sevgiler

      Sil
  9. Bence farkında olmasalar bile onlar da kendilerine tahammül edemiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett Handan doğru tespit...evlat olsalar sevilmezler yani :)))))

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun diyeceğim Sertaç, seni gerçekten çok üzen bir durum olmuş ki böyle iç dökmüşsün. Dilerim okuması gerekenler okur da bir nebze olsun rahatlarsın. Maalesef hiç bir zaman yeterince uzak kalamıyoruz böyle insanlardan. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlemcim..hadsiz çokk..Neyse yazdım geçti sinirim.Sevgiler canım :)

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...